Eskolako antolamendua / Organización escolar



2015 – 2016  IKASTURTEKO IRAKASLERIA




ZUZENDARITZA TALDEA

ZUZENDARIA -------------- NIEVES A
IKASKETA-BURUA ------- JON TX
IDAZKARIA ---------------- PILAR S              


ESKOLAKO ARDURA BATZUK

JANTOKIKO ARDURADUNA --------- MILA U
LIBURUTEGIKO ARDURADUNA ----- JOSEBA B
(ACEX PROGRAMA)


HAUR HEZKUNTZAKO IRAKASLEAK

2 URTE A ------------ LAURA P / FATIMA B    ( herena/tercio)
2 URTE B ------------ TERESA A / NORTZA G ( herena/tercio)
3 URTE A ------------ EDURNE A
3 URTE B ------------ INMACULADA M
4 URTE A ------------ KONTXI G
4 URTE B ------------ ESTHER O
5 URTE A ------------ BEGOÑE A
5 URTE B ------------ ALAZNE U
LAGUNTZA --------   ITZIAR A / GOIURI M ( herena/tercio)


LEHEN HEZKUNTZAKO IRAKASLEAK

1.M A ---------------- JAIONE J
1.M B ---------------- LOURDES
2.M A --------------- ZALOA A / ARTURO (ordezkoa/sustituto)
2.M B --------------- JAVIER L / IRUNE F (herena/tercio)
2.M C --------------- Mª CARMEN P
3. M A --------------- Mª JOSE I
3.M B --------------- ANE V
4.M A --------------- MARIA S
4.M B --------------- ZURIÑE U
5.M A --------------- LARRAITZ A
5.M B --------------- GOTZON G
6.M A --------------- INMA C
6.M B --------------- EDURNE A
LAGUNTZA ---------KRISTINA A (jardunaldi erdia)


ESPEZIALISTAK

HEZKUNTZA FISIKOA ---------- ANDRES V
INGELERA ------------------------ AMAIA B
INGELERA ------------------------ IRATI T
MUSIKA -------------------------- NEREA E
ERLIJIO KATOLIKOA ----------- BLANCA A
AHOLKULARIA ------------------ EIDER O
LOGOPEDA ----------------------- Mª ISABEL A


PEDAGOGIA TERAPEUTIKO IRAKASLEAK

GELA EGONKORRAREN TUTOREA-----BIBIÑE TX
PT -------------------------------------------M. ARANZAZU A
PT -------------------------------------------M. JOSE A
PT -------------------------------------------PURI Z


LAGUNTZA-ESPEZIALISTAK

TERESA B
MERCEDES I
SORKUNDE E
MIREN KONTXESI R
MIKEL S





EBALUAZIOAK / EVALUACONES


EBALUAZIOAK Ebaluazio-txostenak honako egun hauetan banatuko dira:
HAUR HEZKUNTZA 1.a abenduan
                                       2.a martxoan

                                       3.a ekainean
LEHEN HEZKUNTZA 1.a abenduan
                                         2.a martxoan
                                         3.a ekainean
Ebaluazio-txostenak jasotzeko tutore et gurasoen artean elkarrizketak egongo dira, martxoan izan ezik.



 EVALUACIONES Los informes de evaluación se entregarán en las siguientes fechas:
EDUCACIÓN INFANTIL: 1ª en diciembre
                                               2ª en marzo
                                               3ª en junio
EDUCACIÓN PRIMARIA: 1ª en diciembre
                                                2ª en marzo
                                                3ª en junio
Para recoger los informes de evaluación, excepto el de marzo, lo/as tutores/as darán cita a las familias.





IRAKASLEEKIKO ELKARRIZKETAK


• Ikasturte hasieran irakasleek mailako bileran egiten dituzte gela eta eskolako gai orokorrak aztertzeko. Oso garrantzitsua da guztiok parte hartzea.

• Zuen seme-alaben tutoreekin hitz egiteko hilabetearen lehenengo eta hirugarren astearteak, 12:30etik 13:30etara, izango dituzue. Komenigarria da, aldez aurretik irakaslearekin harremanetan jartzea, horrek gelatik pasatzen diren beste irakasleengandik ahalik eta informazio gehien jasotzeko denbora izan dezan.

• Edozein beste egoeran irakasleekin hitz egiteko, aldez aurretik ordua eskatu beharko duzue (ahal den neurrian, agendaren bidez)



REUNIONES CON EL PROFESORADO


• Al principio de curso se realizan reuniones por niveles para tratar los temas generales de la clase y la escuela. Es importante que acudáis a estas reuniones. 

• Para hablar con los/as tutores/as de vuestros/as hijos/as tenéis los primeros y terceros martes de cada mes de 12:30 a 13:30. Es conveniente que pidáis la cita por anticipado para que el/la tutor/a pueda recoger información de los demás profesores/as que pasan por el aula.

• Si en alguna situación es prioritario hablar con el profesorado, podéis pedir cita en cualquier momento (utilizad las agendas siempre que sea posible).  




ESKOLAKO ORDUTEGIA ETA EGUTEGIA
CALENDARIO Y HORARIO DEL CENTRO

Eskolako ordutegi orokorra hau da:
-       Goizez: 09:00etatik 16:30era, jantokian gelditzen diren ikasleentzat.
-       Jantokian gelditzen ez diren umeak:
                             - goizez: 09:00etatik 12:30era, eta
                             - arratsaldez: 15:00etatik 16:30era

Jardunaldi trinkoaren ordutegia:
Irailaren 8tik 23ra, ekainaren 7tik  21era, abenduaren 22an eta otsailaren 5ean  jardunaldi trinkoak izango ditugu, hurrengo ordutegia jarraituz:
- Jantokian gelditzen diren umeak: 09.00etatik 15:00etara egongo dira.
- Jantokian gelditzen ez direnak: 09:00etatik 13:00etara egongo dira.

Kasu guztietan:
-       2 urteko umeak sarrera malgua daukate: 09:00etatik 09:30etara.
-       Irailean zehar 2 eta 3 urteko ikasle berrientzako egokitzapen ordutegia  betetzen da
(ekaineko bileran banatutakoa)
-       Beste ikasle berriekin lehengo egunetan ordutegiaren egokitzapenak egon daitezke ere.
-       Haur Hezkuntzako ikasleak bost minutu lehenago ateratzen dira beti, umeak  hobeto banatzeko.


El horario general de la escuela es el siguiente:
-       De 09:00 a 16:30, para el alumnado que se queda en el comedor
-       Los alumnos/as que no se quedan en el comedor:
                             - por la mañana de  09:00 a 12:30, y
                             - por la tarde: de 15:00 a 16:30

Horario de la jornada continua
Del 8 al 23 de septiembre, del 7 al 21 de junio, el 22 de diciembre y el 5 de febrero  tendremos jornada continua, con el siguiente horario:
- el alumnado que se queda en el comedor: de 09.00 a 15:00
- el alumnado que no se queda en el comedor: de 09:00 a 13:00

En todos los casos:
-       Los/as niños /as de 2 años tienen la entrada flexible de 09:00 a 09:30.
-       Durante el mes de septiembre el alumnado de 2 años y los alumnos/as nuevos/as de 3 años llevarán a cabo un horario de adaptación (el entregado en el mes de junio)
-       Otros alumnos/as nuevos/as en el centro también podrán realizar un horario de adaptación durante los primeros días.

-              El alumnado de Educación Infantil siempre saldrá 5 minutos antes para facilitar la entrega de los niños/as a las familias. 



ESKOLAKO ARAU OROKORRAK – 2015-16 ikasturtea   

- Ordurako etorri, eta eskola sarrera –irteerako ordutegiak errespetatu.

- Ikasleek egindako hutsak tutoreei justifikatu egingo zaizkie. Ez da beharrezkoa eskolara deitzea.

- Irteeraren bat dagoenean berriz, lehenbailehen abisatu behar da irteera bera ez atzeratzeko.

- Sarrera eta irteera orduetan tutoreei lana errazteko ez sartu eskola barrura. Zerbait komentatu edo eskatu behar badiezue, idatzitako oharren bidez egin edo ikaslearen agenda erabili.

- Gogoratu ezin dela erre ezta animaliarik sartu eskolako patio eta beste esparru guztietan .

- Beharrezkoa denean, oharren bitartez edo agendak erabiliz, irakaslerekin hitzordua eskatu (guraso egun aproposak: hilabeteko 1. eta 3. astearteak, 12:30etatik 13:30etara)

- Eskola ordutegi barruan zerbait ekarri, errekaduren bat eman edo seme/alaba hartu beharra izanez gero, atezaintzan esan gelara zuzenean igo gabe. Aurretik tutorea jakitun ipini. Umearen bila ohiko ez den beste pertsona bat etortzeko denean, tutoreari abisua eman, batez ere Haur Hezkuntzako ikaslea bada.

- Ikasleek dituzten gaixotasunak, alergiak edo jateko arazoak... bideratzeko medikuaren agiria beharko da.

- Ikasleren bat gaixotzean, familiari deituko zaio. Oso garrantzitsua da telefono zenbaki batzuk eman edo/ta eguneratuak izatea. Eskolan ez da inolako botikarik ematen. Beharrezkoa izatekotan, etxekoren bat etorri beharko da.
- Urtebetetze eta atsedenaldietarako Osasun Zerbitzuaren gomendioa jarraituz, komenigarria da janari garbia ekartzea.

- Atsedenaldietan jolasteko, tutorearen baimenarekin etxetik jostailuren bat ekartzekotan, komenigarria da konpartitzeko jokoak edo jostailuak izatea. Mesedez, horrelakoak ez ekarri: patinak, patinete, jolas elektronikoak, pilota/baloi gogorrik…

- Sakelako telefonoak etxean utzi behar dituztela gogorarazi zuen seme/alabei.

- Ume-ikasleak jolaslekuetan dauden bitartean kanpoko aldetik gauzak ematea (janaria, gozokiak, dirua ..) DEBEKATUTA DAGO.

- Gogorazten dizuegu ezin direla edozein bileratako grabaziorik egin, ez audioz, ez bideoz, eta are gutxiago zabaldu, deialdia egin dutenen baimenik gabe eta batzarraren parte-hartzailek ezagutu eta onartu gabe.

- Eskola komunitate-kide guztiok ikastetxeko instalazio, material eta altzairuak errespetatu beharra dugu.


MILA ESKER ZUEN LAGUNTZAGATIK!

Zuzendaritza taldea.





NORMAS GENERALES DEL CENTRO – curso 2015-16



- Sed puntuales y respetad el horario de entrada y salida al Centro.

- Justificar a los/as tutores/as las faltas de asistencia realizadas por el alumnado. No hace falta llamar al Centro.

- Cuando haya excursiones o salidas a las que no van a acudir, avisad cuanto antes para no retrasar la hora de la salida del Centro.

- Evitad entrar en el recinto escolar en el momento de las entradas y salidas para facilitar el trabajo de los/as tutores/as. Si tenéis algo que comentar o solicitar, mejor hacerlo por medio de una nota escrita o usando la agenda escolar, según el curso.

- Recordad que tanto en el recinto escolar como en el patio está prohibido fumar y los animales deben quedarse fuera del patio.

- Siempre que lo necesitéis, concertar con antelación las entrevistas con profesores/as, mediante la agenda o nota escrita. (días preferentes para citas con familias: los 1º y 3º martes de cada mes, de 12:30 a 13:30)

- Si durante el horario lectivo tenéis que entregar algo, dar un recado o recoger a vuestro hijo/a, hacedlo en Conserjería, sin subir directamente a las clases. Avisad antes al tutor/a de que vais a venir a recogerlo. Si, en cualquier momento, en lugar de la persona habitual, viene otra persona a recoger al alumno/a se deberá avisar al tutor/a, sobre todo tratándose de alumnado de Infantil.

- Todas las enfermedades, alergias, problemas con las comidas, etc. que se refieran al alumnado deben venir acompañadas de los correspondientes certificados médicos.

- Si algún alumno/a se pone enfermo/a se localizará a la familia, por lo que es importante disponer de varios nº de teléfono o contactos actualizados. En el Centro no se le administrará ninguna medicina. De ser necesario, unifamiliar deberá pasar a administrárselo.

- Para celebrar los cumpleaños o para comer en el recreo, se recomienda traer alimentos sanos, siguiendo el consejo de Salud Escolar.

- En el caso de que traigan juegos y juguetes de casa para jugar el en recreo (con permiso del/a tutor/a). Por favor, no traer: patinete, patines, juegos electrónicos ni pelotas o balones duros, sino preferentemente juegos para compartir.

- Recordad a vuestros hijos/as que deben dejar sus móviles en casa.

- Mientras el alumnado está en los patios de la escuela, está PROHIBIDO pasarles objetos desde el exterior: dinero, comida, golosinas…

- Os recordamos que no se pueden realizar grabaciones de audio o video en ninguna reunión del Centro sin permiso previo de los organizadores y sin conocimiento y aceptación de los/as participantes en dicha reunión.

- Toda la comunidad escolar deberá respetar y cuidar las instalaciones, materiales y mobiliario del CENTRO



¡GRACIAS POR VUESTRA COLABORACIÓN!

La Dirección del Centro.




 GOIZTIARREN ZERBITZUA – SERVICIO DE MADRUGADORES

Sarritan, gurasoen lanaren ordutegiak eta seme-alaben eskolakoa ez doaz bat. Programa honen bidez gaur egunduko gizartearen behar bati erantzuna ematen dio: familiei lan eta eskola ordutegiak bateratzeko baliabideak eskaintzea.

Zerbitzu honekin, gurasoek umeak goizeko 08:00etatik eskolara ekartzeko aukera izango dute.


ANTOLAMENDUA

Ikastetxeko Guraso Elkartekoek ERAGINTZA taldekoekin antolatzen dute. Talde itxia da eta hiru ordutegi aurkezten dira: 08:00etan, 08:15etan edo 08:30etan etortzea.

BIGE Elkarteak beharrezkoak diren bi monitoreen kontratuak eta Aseguruak antolatzen ditu.
Bi monitoreen ardura hauxe da: umeei harrera egitea, jarduera ezberdinak antolatzea, umeen atentzio eta segurtasuna kontrolatzea, eta 09:00etan goiztiarrak beste umeekin ilaran egon behar direla ziurtatzea.

Tarifak: kuotak kobratzea Guraso Elkartearen ardura da. Ikasleen kopruraren arabera kuota finkatzen da urtero.
Lekua: Eskolako ludoteka erabiltzen dute.
Ekintzak: jarduera lasaiak eta ludikoak  izango lirateke: abestiak, mahai-jokoak, eraikinak, ...


… … … … …

A menudo el horario laboral de los padres y el del colegio de sus hijos/as no es compatible. A través de este programa se da una respuesta a una necesidad de la sociedad de hoy en día: ofreciendo un recurso para compatibilizar el trabajo de las familias y el horario escolar.

Con este servicio, las familias tienen la opción de traer a sus hijos a la escuela desde las 08:00 de la mañana.


ORGANIZACIÓN

En la escuela, la Asociación de Padres/Madres lo organiza a través del grupo ERAGINTZA. Es un grupo cerrado y se ofrecen tres posibilidades de horario: r a las 08:00, a las 08:15 y a las 08:30.

La asociación BIGE se encarga de la contratación y los seguros de los dos monitores que son necesarios.La responsabilidad de los dos monitores es la siguiente: recibir a los/as niños/as, organizar diferentes actividades, controlar la seguridad y la atención del alumnado y asegurar que los/as madrugadores esten en la fila con los demás alumnos/as a las 09:00h.

Tarifa: la Asociación de Padres/madres del Centro se ocupa de cobrar las cuotas, que varian cada curso dependiendo del nº de madrugadores.
Lugar: Utilizan la ludoteca de la escuela.
Actividades: tareas tranquilas y lúdicas: canciones, juegos de mesa, construcciones…